Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

24 Haziran 2007 Pazar

Günün Sonundaki Ayrılık

Vapurumuz geldi sonunda, artıkım yavaş yavaş geri dönüş vakti.
Vapur Adı : Mustafa Aydoğdu
Sefer : Büyükada 22:00 - Heybeliada 22:15 - Burgazada 22:30 - Kınalıada 22:45 - Kadıköy 23:15 - Kabataş 23:35
Artık Yaz Başı mıdır, Cumartesi midir, yoksa tembellik midir, ya da erken mi döndüler bilinmez, vapur tenha sayılır, nispeten boş. Ben de yan taraf sırada Ada tarafına oturdum, maksat Kınalı'yı gözetlemek.
Vapur yolculuğunu da özlemişim zaten, malum karşı yakaya da geçemiyoruz artık eskisi gibi.
Hava zaten sıcak, her taraf yanıyor, gecenin o saatinde bile. İlk esintiyi Burgazadadan Kınalıadaya gelirken aradaki boğazda hissettim.
Kınalı'ya niyet Heybeli'ye kısmet, her şeyde bir hayır var dedik, günümüz bitti.
Kınalı'ya gelirken dikkatimi çekti, adanın tüm ışıkları yanıyor, acaba şu an neler oluyor adada derken, vapur yanaşınca aynen Heybeli'deki gibi bir vaziyetle karşılaştım. Ancak arkalarından bir kısa el sallayabildim.
Ve vapur Kınalı'dan ayrılıyor, bendeniz de içinde tabi. Ama bu kez bir veda değil. Dokuz ay sonra ilk kez buralara gelişim.
Bu satırları okuyan herkes, Yaz Sezonunuz Hayırlı Olsun!

Hiç yorum yok: