Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

27 Haziran 2010 Pazar

Adaya İniş

Bir gün de malum vapor şu Adaya listedeki zamanında yanaşmış olsun ... Hareketinden vaz geçtim.
Zaten Vapor Görevlileri eski köye yeni adet çıkartmışlar, yok kırmızı banttı, yok sürme iskeleydi, sanki ilk kez vapora biniyormuşuz gibi gak guk cart curt habidi küt kütcabidi de cüt cüt :-))


Hepsini geçtim, bir karşılıyanım dahi olmadı bunca yıldır Adada beni :-((
Varsın olmasın da zaten, ben orda saklanıyorum.


İşte bu gördüğünüz yer de Kınalıada Eskelesi, sonunda ayaklarım Ada Torpakhlarına ayak basmayı başardı :-))
Resim çekilirken Vaporumuz henüz yanaşıyordu, önce kırmızı bant çekildi, sonra halatlar atıldı, daha sorna iskeleler verildi, nihayetinde de ayaklarım iskelenin demirli kısmından Ada Toprağına bastı.

Not : Yirmisekiz yıldır Devletin Vaporunun en fazla sadık yolcularından birisiyim, hayatım boyunca yirmi sefer bile iskele üzerinden geçmemişimdir, zaten sürme iskele gerekli bir şey değildir nazarımca, eğer iskeleyle vapor arasında yükseklik farkı yoksa tabi ...

Hiç yorum yok: