Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Vapor

Kabataş İskelesi, hava sıcak, yol uzun, inşallah Ada'mı kaçırmam uyuyakalıp :-))
Az sonra resimde gördüğünüz vapora bineceğiz tüm iskeledekiler olarak.


Deminki yazımda 16:00 Vaporu derken yanlışlıkla demedim.
Bu yıl sağolsun "Şehir Hatları" -ama eski Denizcilik Bankasına ve Türkiye Denizcilik İşletmeleri'ne ait olan Şehir Hatları değil, belediyeye ait olan- Ada'ya giden vapor saatlarıyla öyle bir oynamış ki, hiç kimse memnun değil :-((
Artık hangi GERİ ZEKALI hazırlamışsa tarifeyi, ya bu vaporların gerçek potansiyeliyle çalıştığı zamanları bilmiyor, ya da işin içersinde birilerine para kazandırma derdi var.

Vapor Adı : Ahmet Hulusi Yıldırım
Sefer : Kabataş : 16:00 - Kadıköy : 16:20 - Kınalıada : 16:50 - Burgazada : 17:05 - Heybeliada : 17:20 - Büyükada : 17:35 - Bostancı : 18:10

Bu hattın seferlerini BEN ayarlasam Beş tane "A" Sınıfı Vaporla -ki zaten topu topu beş tane var- saatta bir tıkır tıkır çalıştırırım!
Bu yıl belki dikkatınızı çekti, vaporlar Büyükada'dan Bostancı'ya devam ediyor, bu da aslinda iyi bir gelişme.
Neyse, biz şu içinde hissettiğimiz anı yaşamaya bakalım :-)
Tarifeleri başka zaman konuşuruz.


Netekim bindik de, kalabalığın fazlalığı zaten yetti, gerisi tam teferruattı :-))
Vaporda her zamanki manzara zaten mevcuddu :-)
Limon satıcısı mı istersiniz, ikramiyesi balık olan lotocu mu istersiniz, herkes vardı içerde ...


Yandaki iskeledeki Deniz Otobüsünü saymıyorum bile ... Sanki hemen hareket edecekmiş gibi, ama saatleri var tabi, saatinden önce hareket ettikleri nerde görülmüş?


Bu gördüğünüz büyük gemi Yunanistan Tebaa'sına ait ...


Bir başka yazımda da yazmıştım, bizim kaptanlarımız vapor yarıştırmakta ustadırlar, eğer bu becerilerden yoksunlarsa Şehir Hattı Kaptanlığı rütbesine erişemezler.
Netekim yanımızda giden vaporla yarış yaptık ama çok kısa sürdü, yanımızdaki iki dakkadan pes etti.


İşte gökyüzü karşımda, aç kollarını kucakla beni, çünkü ben de seni kucaklıyorum :-))
Kınalıada İskelesinde geri kalan kısmı yazacağım.

Hiç yorum yok: