Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

31 Temmuz 2010 Cumartesi

Büyükada Da Bitti

Bitti işte :-((
Büyük Turu koşar adımlarla bitirmek zorunda kaldım ... Çünkü akşama son vapora yetişmem lazım, çünkü Adada kalmıyorum, koşmam da lazım, çünkü burası Kınalıada değil, burdan vapor erken kalkar, kaçtı mıydı iki sahat vapor da gitmez, mopur da yok, ee ne yapacaz?
Bir terliyim bir terliyim ki sormayın :-(

Beşiktaş I : Büyükada : 22:00 - Heybeliada : 22:15 - Burgazada : 22:30 - Kınalıada : 22:45 - Kadıköy : 23:15 - Kabataş : 23:40

Sanki "Beşiktaş" adında başka bir Vapor varmış gibi bir de adının yanındaki "I" ne demek oluyor?
Terden sırılsıklamım, içerde pişmek mi zorundayım? Evet malesef, çünkü terliyken dışarda oturulmaz :-(( Bir de uykum da götürmüş, uyandığımda Kınalıada'ya yanaşıyoruz.
Aşağı inip el sallamak istiyorum ama bir kalksam yerimi de kaybedecem, hem ne gerek var ki, haftaya zaten Kınalıadadayım, misafirlerim var :-)))

Bekle beni aşkım, geliyorum sana :-))
Büyük bir aşk her zaman bir rastlantıdır. İlişki sipariş edilir. Satın alınır. Hak edilir. Hatta çalınır. Ama aşk sadece bulunuverir.
Nerden mi aklıma geldi?
Estiler işte.

Yine içine ettiğim İstabnuluna geri dönüş yok mu, bozuyor beni :-((
Bir gün adada sürekli kalıcağım günler de gelicek, bunu hissediyorum (içimde).

Hiç yorum yok: