Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

7 Ağustos 2010 Cumartesi

Kabataş İskelesinde Yetişememe Rizikosu

Paydos saati ...
Ettim ama içimde hala bir sinir var, bu sefer nasıl olucak?
Vapora yetişebilicek miyim?
Netekim yetişemedim istediğim gibi 15:00 vaporuna, kaldım mı 16:30'a?
Kaldım, iyi ki de kaldım.

Ahmet Hulusi Yıldırım
Kabataş : 16:30 - Kadıköy : 16:50 - Kınalıada : 17:20 - Burgazada : 17:35 - Heybeliada : 17:50 - Büyükada : 18:05

Bu sefer Kadıköy'de bayağı bir kalabalık vardı, o kadar ki iskelenin tüm alanını doldurmuştu ...


Doldurmuş mu yoksa doldurulmuş mu belli değil :-))
Darısı gelicek yıl çalıştırılıcak olan mopurların başlarına ...
Adları batasıcalar.

Ben nerde miydim?
Vaporun kapısında, ne yukarı çıkabilicek ne de oturabilicek vaziyet vardı :-((
Çünkü bir tanıdık kişi resmen beni esir aldı, aman korkmayın, kaçırılmadım, sadece Adaya gidene kadar sohbetimiz o kadar tatlıydı ki, kendimi ondan alamadım :-)
Bilmezdim bakışları neler söylerdi, çünkü sormaya cesaretim yoktu, güldükçe gözlerinin içleri gülüyordu.
Bu şeklide Kınalıada'ya kadar geldik birlikte, beraber indik vapordan ama iskele yolunda kendisini kaybettim, inşallah evine kadar sağ salim ulaşabilmiştir kendisi ...

Hiç yorum yok: