Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

7 Ağustos 2010 Cumartesi

Kaz Kovalama

Hiç yapmamıştım, bu da oldu sonunda, inanmazsınız, Kınalıada'da kaz kovalıyorum:


Bisikletli adam bırakmış gitti, ben kazların peşindeyim:


Peşlerinden fazla mı taciz etmişim ki kız olanı bir anda kanatlarını açtı, nerdeyse uçucak?


Tabi bana sökmez, önce küçük çaplı bir saklambaç oynadık, fakat sonra ikisini birden tenhada kıstırdım :


Ama kıstırılınca da ne kadar aptal bakışları vardı, sanki gerçekten yiyecekmişim gibi onları, ama ben o kadar da kötü değilim, ne de olsa ben de hayvan ve kaz severim, hatta çocukluğumun kahramanlarındandırlar kazlar.


Artıkım bu oyun fazla uzadı, burda bitirelim istedim, çünkü geç kalıyorum deniz girmeye :-(
Bir daha aynı kazlar karşıma çıkarlar mı bilmem ...
Güzeldi ama, yine oynıyalım olmaz mı?

Hiç yorum yok: