Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

7 Ağustos 2010 Cumartesi

Trenle İşe Gitmek

Bu sabah bir değişiklik yapmak istedim, malum cumartesi, ve ben her cumartesi yalnızım :-))
Zamanım bol sayılır bu durumda:


Bugün uzun zaman sorna Devletimin Treniyle gittim işe ...
Ama daha sorna okuyucağınız cihetle aradaki fiyat farkını nasıl kaybediceğimi görüceksiniz :-((
Kırk yılda bir kar edelim derken nasıl oldu da zarar ettim, ben de anlamış değilim.
Neyse bunları boşverin gitsin ...


Bu da benim kahvaltım, kıymalı talaş böreği, sabah sabah yenilebilicek tek şey ...
İşsizlikten zaten canım sıkkın, bu börekler de iyi geldi, ne yapıyim, canım sıkılınca yemeğe saldırmak gibi bir yanlışlık içindeyim, bu huyla zayıflıyıcam ha?
Kuakuakomekiki
Güleyim bari de bu susuzluktan sulandırılmış espiri yağmurdan gelip doluya gitsin :-))

Hiç yorum yok: