Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

15 Ağustos 2014 Cuma

Milletvekili

Günmaydın!
Sabah kalkamadı ben tabi yine, baksanıza saat onbire geliyor.
Gece yatağın yumuşaklığı beni pek de uyutamadı işte, malûm-u aliniz sizderya da hâlden anlarsınız =)))
Tabi yine check-out saatimi kaçırdım, tabi aşağıdaki görevli bana telefon etmeseydi eğer.


Neyse, bir şekilde çıktım hotelden, istikâmetimi Ulus Meydanı'na doğru verdim kendime.
Aslında hedefim Anıtkabir'di ama eskiden toplanılan Türkiye Büyük Millet Meclisi ki şimdi müze olmuştur, daha bir cazip geldi bana o sıcakta.


Ama şunu söylemek zorundayım ki meclis kapısından içeri girer girmez kendinizi sanki o dönemde görev yapan milletvekillerinden biriymiş gibi hissettirecek herşeyi hazırlamaktan kendilerini alıkoyamamışlar.


Hele de Meclis Genel Kurulu Salonunda ... Bantta Cumhurbaşkanı Mustafa Kemâl Atatürk'ün beşinci yasama yılının açılış günü yaptığı konuşmayı dinlemek bile insanı o günlerdeki genç cumhuriyetin zorluklarıyla nasıl mücadele edildiğinin bir kanıtı sanki.


Aslında okullarda anlatılarak öğretilmeye çalışılan tarihi bu binada birkaç saat geçirerek daha açıklayıcı şekilde öğretebilirler.
Buraya tüm öğrencilerin gelmesi mutlaka gerekir.
(Kişisel fikrim)

Hiç yorum yok: