Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

15 Ağustos 2014 Cuma

Ulus

Bir gün bu semtin İstanbul'daki şubesinin meşhur parkına gitmeyi çok istiyor ben, ama yanımda arkadaşım olursa eğer.
Şaka bir yana, ben dün burada yer bildirirken bu ifadeyi kullanmıştım.
Burası Ankara'nın önemli bir merkezi, birçok önemli bina zamanında bu çevrede toplanmış.


Hani nasıl Kızılay Taksim Meydanıysa, Ulus da Eminönü Meydanı gibi.
Bu sefer metroyla değil de otobüsle inmek istedi Kızılay'a ben.
Atakule'ye zamanım kalmadı ama olsun, günlerim çuvala girmedi ya?
Nasıl olsa günde altı tane hızlı trenim var beni tekrardan Ankara'ya getirecek, seçerim birini gelirim tekrar, nasıl olsa izin sorunum pek yok.


Dün geceki gibi bir otobüs macerası daha yaşamamak için bu kez daha bir dikkâtli olmam gerektiği için bilen birinin yanında durdum.
Aslında yürüme mesafesi, ama açlık ve sıcak yüzünden mecburdum otobüs binmeye.
Ama Ulus durağında trafik çok yoğundu, her zamanki gibi.


Gelecek sefer geldiğimde kaleye de gireceğim.
Malesef ki 17:40'da trenim var, fazla oyalanmamam lâzım.
İstikâmet neresi mi? Tabi ki Melbo.
Artıkım Ankara'daki yeni mekânım.

Hiç yorum yok: