Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

14 Ağustos 2014 Perşembe

Abidin Paşa

Melbo'da bayağı bir demlendikten sonra Maltepe istikâmetine doğru biraz yürüyüşe geçtim, derken kendimi yorgun hissedince duraklardan birinden bir otobüse bindim.
Tabi orada bile beni yalnız bırakmayan Mobiett uygulamasına otobüsleri göstermese dahi yolları gösterebildiği için teşekkür eder ben.


Zaten duraklarda durakların adları yazmıyor, EGO'nun uygulamalarında sadece durakların kodları var, ki bu da aslında çok büyük hata. Hangi durakta olduğunu yolda yürürken nereden bileceksin?
Ayrıca aynı cadde üzerinde aynı ada sahip durakların olduğunu da otobüsün içindeki anons sisteminden öğrenince iyice karıştırdım yolumu zaten.


Derken bulunduğum durağa 383 geldi, bindim nereye gideceğimi bilmeden.
İyi ki Trafi Türkiye uygulaması da var telefonumda, Ankara'daki durakların kodları değil adları yazıyor Allah'tan.


Bu gelen körüklü Man otobüs beni kalktı Abidin Paşa'ya çıkarttı.
Zaten yol bilmem, üstelik de saat çok geç, hemen dönüş otobüsü bulmam gerekti.
Onu da buldum, ama bir kez daha aynı yere dönüp dolaşıp gelmeyeyim mi?
Deminki yazılardan birinde bahsettiğim ring yüzünden.


Ama güzel bir park yapmışlar, insanın içini serinletiyor.
Hava gece olmasına rağmen sıcak, bu sıcakta iyi geldi açıkçası.

Hiç yorum yok: