Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

14 Ağustos 2014 Perşembe

Ankara

Sonunda bu kadar zahmet de etsek geldik Ankara'ya.
Geldim ama ne sıcak ne sıcak, lâkin Ankara sıcağı İstabnul sıcakları gibi aşırı terletici ve yapıştırıcı değil.
Ne de olsa karasal iklim egemen olduğu cihetle nem de namevcud, çünkü Ankara'da deniz yok.


İstasyondan çıkınca beni tabidir ki otobüs karşılıyor.
Eski İkarus'lar İstanbul'da olduğu gibi kaldırılmış, anlaşılan Melih Bey de gerçekleri görmüş.
Şaka maka ama İkarus diyoruz, hakikâten dayanmışlar bunca yıldan beri.
İnşallah Ego kalkıp da bütün İkarus'larını kesmez.
Birkaç tane müzeye kaldırmalı kanımca.


İstasyondan çıkınca bizim Foursquare sağ olsun, bana gerçekten güzel bir hotel buldu.
Ne bileyim dedim, adını da çok beğendim, kalktım gittim.
Buğday Hotel.
İstasyonun bir üst sokağında, ki o da sokak da değil, İstanbul Asfaltı oluyor. Yani yolun sonu İstanbul'a varıyor anlayacağınız.


Ankara maceralarım devam edecek, beni izlemeye devam edin.

Hiç yorum yok: