Arama Çubuğu

Safamı Görüntüleme Sayısı

14 Ağustos 2014 Perşembe

Foursquare

Şu Foursquare var ya aslında harika bir uygulama. Hangi yere gidersen git resmen sana bir şehir rehberi gibi bir şey. Belki eskiden daha güzeldi ama bu hâli bile insanın işine çok ziyadesiyle yarıyor =)))


Önce koskocaman Ankara'da geceleyecek adam gibi bir hotel bulmamı sağladı, sonra da akşam yemeğinde demlenebileceğim bir mekân.


Neyse, ben hotelden başlayayım yazıma.
İstasyonda inince hemen baktım, bakar bakmaz da adı hoşuma giden bir hotel buldum.
Buğday Hotel.
İsme bak, isme gel, o kadar garip ki insan kalacağı yoksa bile merak edip gidesi tutar.
Kısacası çok da güzeldi açıkçası, üç yıldızlı ama beş yıldızlık konforu var.
Bana tek yıldız da yeterli ama olmuşken tam olsun.


Ankara'ya hoş geldi ben!

Hiç yorum yok: